اس.ام.اس

 

 

 

 

دلم می خواد واست بمیرم... اما حیف که پهلوانان نمی میرند! hee hee

 

 

به حیف نون میگن تو که روزه نمی گیری، چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،... روزه که نگیرم... سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟ whistlingoh go on 

 

 

ببخشید لنگه کفش من خونه تون جا نمونده؟
امضا: سیندرلا 

 ...
...
(طرح پیدا کردن شوهر برای دختران دم بخت) party  big hug 

 

 

الهی شمع بشی پروانه شم دورت بگردم بعدش فوتت کنم خاموش  

شی هرهر بخندم!!!oh go on 

 

 

عاموضش علفبای فارصی سد در سد طزمینی ؟ با ما تماس بگیرید ! طمام کلاص حا به ثورط خسوثی می باشد.

 

 

یه روز سه تا دیوونه رو می اندازن تو یه اتاق دو تاشون مى رقصن، یکیشون هم میگه:
سبز - آبى - قرمز
ازش می پرسن چرا این جورى می گى؟ میگه من رقص نورم!

  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.key-online.blogsky.com

سلام

به به

دیگه به ما سر نمی زنی

حق داری چون هنوز آپ نشدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد