.

 

[ لینک ثابت به این مطلب ]

یه مرداب برای بدست اوردن یه نیلوفر سالها میخوابه تا ارامش نیلوفر بهم نخوره پس اگه کسی رودوست داری برای داشتنش حتی شده سالها صبر کن...

 

 [ لینک ثابت به این مطلب ]

 

هنگامیکه از جاده های شب عبور میکنی هرگز در این اندیشه مباش که خورشید برای تو بیگانه طلوع خواهد کرد و قلبی که به هوس گفت : دوستت دارم بدان که هرگز معنی لغت عشق را نخواهد داشت...

 

 [ لینک ثابت به این مطلب ]

 

من می توانم خدارادوست بدارم زیرابه من آزادی آن راداده که انکارش کنم...

 

 

 [ لینک ثابت به این مطلب ]

 

 

                     گورستان ها پر از افرادیست که روزی گمان می کردند شجاعترینند.........

 

 [ لینک ثابت به این مطلب ]

 

      من نمیگوییم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد...

 

 [ لینک ثابت به این مطلب ]

 

 

دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست ، اسراف در محبت است . اگر میخواهی همیشه آرام باشی ، دلگیریهایت را روی ماسه و شادیهای خود را بر روی سنگ مرمر بنویس . اگر کسی را دوست داری که او تو را دوست ندارد ، سعی نکن از او متنفر شوی، بلکه سعی کن او را فراموش کنی...

 

 [ لینک ثابت به این مطلب ]

 

الهی تنها تویی د ر خلوت تنها یی ام تنها تو می خواهی مرا به ا ین همه رسوا یی ام ای یا ر بی همتای من سرما یه ی سودای من گر بی تو ما نم وای من وای ا ز د ل سود ا یی ام جا ن گشته سر تا پا تنم ا ز ظلمت تن ا یمنم شد آ فتا ب روشنم پید ا به نا پیدا یی ام...

 

 [ لینک ثابت به این مطلب ]

 

به تو سلام که در انتظارت نشستم به تو سلام که صبر و انتظار و فراغ و درد و... مرا از با تو بودن مایوس نمی کند به تو سلام که هیچوقت برای وصالت نا امید نبودم به تو سلام که معنی دوست داشتن، عشق و زندگی را در وجود تو یافتم به تو سلام که عشقم را پذیرفتی و باور کردی به تو سلام که تو را هدیه ی خدا می دانم به تو سلام که بی تو بی تاب شدم و با تو به آرامش رسیدم به تو سلام که عاشقانه دوستت دارم...

 

[ لینک ثابت به این مطلب ] 

 

نمی دانم چرا این گونه هست؟ وقتی نگاه عاشق کسی به توست می بینی اما،دلت بسته به مهر دیگری است. بی اعتنا می گذری وعاشقانه به کسی می نگری... که دلش پیش تو نیست...

 

[ لینک ثابت به این مطلب ] 

 

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند...

 

[ لینک ثابت به این مطلب ] 

 

آن گاه که دیگر من از دنیا رفته‌ام، ماه زیبای آرویل موهای خیس از باران‌اش را پریشان می‌کند و تو دل‌شکسته بر روی پیکر بی‌جان من خم می‌شوی و من اهمیتی نمی‌دهم. چرا که می‌خواهم در آرامش به‌سر برم؛ به‌سان درختان سرسبز، هنگاهی که قطرات باران شاخه‌های نازک‌شان را خم می‌کند و من ساکت‌تر و سنگ‌دل‌تر از اکنونِ تو خواهم بود...

 

 [ لینک ثابت به این مطلب ]

 

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است...

 

[ لینک ثابت به این مطلب ]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد