داشتم اشکهایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی ببخش اگر این روزها عشق !!با گریستن اثبات می شود

nature-smiley-009.gif

طرح چشمانت زمین محبت بود و من قانون جاذبه ات را روزی که سیب سرخ دلم افتاد فهمیدم

اگر جرات عاشق شدن نداریم لا اقل شعور معشوق بودن را داشته باشیم

nature-smiley-009.gif

به حساب بانکی شما میلیونها بوسه ی عشق واریز کردم.شما میتوانید بطورشبانه روزی ازطریق مهرکارت برداشت نمایید

شنیدم که شمشیر یکی را دوتا می کند بنازم به شمشیرعشق که دوتا رایکی می کند

nature-smiley-009.gif

وقتی یک جنگل آتیش میگیره همه حیوونها و پرنده ها فرار میکنن و تنها این درختها هستن که میمونن و میسوزن و با باقی مونده ریشه شون دوباره جنگل سوخته رو میسازن تا حیوونها و پرنده ها بازم بتونن به زندگیشون ادامه بدن .... بیایم تو زندگی مثل درخت باشیم

بزرگترین متهم تاریخ کسی است که نمی دونه قلبش واسه ی کی می تپه.

nature-smiley-009.gif

خستگی من از رودها نیست خستگی من از ماهی هایی است که به زیبایی دریاها نمی اندیشند
پس ای دوست ،زیبا نگر باش

از دست رفیقان عقرب صفت دوستی با مار کبری آرزوست.

nature-smiley-009.gif

ساحل به دست می گردم به دنبال کشتی ایی که در من لنگر افکند تا بارنامه کنم تمام هستی ام را بدان بندری که تو باشی

از شرکت فرش مزاحمتون میشم . اجازه میدی دلمو فرش زیر پات کنم تا هیچ جا جز دلم پا نذاری

nature-smiley-009.gif

هوس بازان کسی را که زیبا است دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد