نمی دانم مهمان نوازی ات سر جایش هست یا نه /

 اما من کوچه به کوچه سراغ خانه ات را می گیرم/

برو /

 اما به کسی نگو با من چه کردی/

 نمی خواهم ته دل /

بگویند چه نامردی نگو دیوانه بود سرزنشت می کنند /

 نگو حقش بود ظالمت می خوانند /

 نگو عشق ما از اول اشتباه بود/

می گویند رفیقش نیمه راه بود/

 نگو دست محبتش را رد کردی /

 می گویند به خودت بد کردی/

نگو زندگیش تباه شد/

 می گویند برای تو گناه شد /

نگو مرا برای بازی انتخاب کردی/

 می گویند پلهای پشت سرت را خراب کردی/

 نگو نمی خواهمش آدم زیاد است /

می گویند این حرف آدمهای بد نهاد است/

 نگو سکوت کرد هرچه تهمت شنید /

می گویند شیطان را در چشمهای تو دید/

 نگو بیچاره بود و بیچاره ترش کردی /

 می گویند نگاه در چشم ترش کردی؟ /

 نگو زندگیش را گرفتم /

 نه به تو تقدیم کردم هدیه بود /

 نگو ناقابل

نظرات 3 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام تازه این وبلاگ رو دیدم امیدوارم موفق باشی
یک بار یک دوست داشتم به اسم بهار به دلایلی دوستی تمام شد
امروز که این اسم رو دیدم دلم حال و هوای بهار رو کرد
ممنونم از اسم قشنگت که بهار و طراوت رو به دلم اورد دوباره
شاد و سر بلند باشی

احمد سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ http://key-online.blogsky.com/

به به // به به

و دیگر هیچ ...

احمد سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ

درسته از من بزرگتری

اما یکمی هم به من بها بده ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد