!!

وقتی کسی رو دوست داری، هرگز به این فکر نکن که او چقدر دوستت داره
چون به محض اینکه بخوای دوست داشتن رو اندازه بگیری دیگه دوستش نداری

نظرات 5 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.key-online.blogsky.com

سلام

وبلاگه با حالی داری واسه شروع خوبه

یه سری هم به من بزن خوشحال میشم

راستی اگه قابل دونستی لینکم کن

فعلاْ

بای

بادت نره منتظرم .

بهنام سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ

یادته اون روز برفی وسط فصل زمستون تو پریدی پشت شیشیه من زدم از خونه بیرون یادته اشاره کردی آدمک برفی بسازم واسه ساختنش رو برفا هرچی که دارم ببازم گوله گوله برف سرد و روی همدیگه می چیدم شاد و خندان بودم انگار که به آرزوم رسیدم رو پیشونیش با یه پولک یه خال هندو گذاشتم واسه چشماش دو تا الماس جای پوس گردو گذاشتم رو سینش با شاخه یاس یه گلوبندو کشیدم روی لبهاش با اجازت طرح لبخند رو کشیدم یادمه با نگرونی تو یه ها کردی رو شیشه دزدکی برام نوشتی نکلیف قلبش چی میشه

احمد سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.key-online.blogsky.com

سلام بهار خانومی

با کی آپ میشی

اگه کمکی خواستی بگو

من باز آپم

فعلا

بای

موفق و پیروز باشی /

رویا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ

شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم؟
ابر دل تنگم،اگر زار نبارم چه کنم؟
نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم
زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم؟
من کزین فاصله غارت شده چشم توام
چون به دیدار تو افتد سر و کارم چه کنم؟
یک به یک با م‍ژه هایت دل من مشغول است
میله های قفسم را نشمارم چه کنم؟!

آرام چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ

میدونم که سکوت چقدر سخته...میدونم که پر بودن از حرفهای ناگفته ،سکوت در برابر فریادهای رقیبان،سکوت در برابر خواهش ها و تمنای دل سخته...همه این ها رو قبول دارم
اما...

سکوت نشانه عظمت عشقه !!!

*سکوت جاودانگی عشقه*

* سکوت نهایت عشقه *

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد