ماه من

ماهه من غصه نخور زندگی جذر و مد داره
دنیامون یه عالمه آدمه خوب و بد داره
ماهه من غصه نخور همه که دشمن نمیشن
همه که پر ترک مثل تو و من نمیشن
ماهه من غصه نخور مثل ماها فراوونه
خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه
ماهه من غصه نخور گریه پناه آدماس
ترو تازه موندن گل ماله اشک شبنماس


ماهه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه
اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه
ماهه من غصه نخور خیلیها تنهان مثل تو
خیلیها با زخمای زندگی اشنان مثل تو


ماهه من غصه نخور زندگی خوب داره واسش
خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

ماهه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه
اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه
ماهه من غصه نخور



دنیا رو بسپار به خدا
هر دومون دعا کنیم تو هم جدا منم جدا

 

نظرات 1 + ارسال نظر
در آمدی ثابت و ماهیانه داشته باشید شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.sarmaie.blogsky.com

سلام در صورتی که مایل به تبادل لینک میباسد لطفا وبلاگ من را با نام
در آمد ثابت و ماهیانه داشته باشید
لینک کرده وبه من اطلاع داده تا من نیز شما را لینک کنم
در ضمن وبلاگ جالبی دارید


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد