بانوی فروردین من...

برای او که حکایتی بی انتها هست مینویسیم و

صدها شاخه گل رز سرخ را در سبدی

آکنده از صفا به همراه هزاران تبریک تقدیمش 

میکنیم و صدها کبوتر سفید را در

آسمان رها میکنیم تا  اول فروردین زاد روز سبزش را به او تبریک بگوییم

 

 دختر فروردین و فال


  ریتم قشنگ عاشقی ، ترانه ی اول سال

  بهار به اعتبار ِ تو ، تو کوچه پرسه میزنه


  از بوم ِ باریک ِ لبت ، ترانه دل نمیکنه 

 

  تو چشمای تو پُر زدن ، تعبیر ِخواب ِ آسمون


 همنفسِ  نگات شدن ، آرزوی رنگین کمون 


 

 بانوی فروردین من


 ای عشقُ ،  ای آیین من


 دوست دارم ، عاشقتم


 لیلای من ، شیرین من
 


 

 ای از شکوفه اومده ، ای از سپیده سر زده


 تو هفته های صورتی ، کی گفته نقّاشی بده


 مداد  رنگی تُ بده ، ثانیه هامو  رنگ کنم


 آخه منم دلم می خواد ، لحظه های مو قشنگ کنم 


 بانوی شب های بهار ، ای از بنفشه یادگار


  تو ماه آسمونمی ، ستارَه تُ  تنها نذار ! 


  فرشته ی ماه قشنگ ، با چشمای ترانه رنگ


  غزل ترین بهانه ای ، دوسِت دارم با دل تنگ ! 

از کتاب تولدت مبارک _ شایا تجلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد